maberg May 22, 2009 Report Share May 22, 2009 Hej!Är det någon som vet vad c-c avståndet är mellan grenrören på en289-2V 67:a. Har ev. fått tag på ett dubbelsystem och vill kolla att avståndet mellan grenrören är rätt.Mvh, Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasm May 22, 2009 Report Share May 22, 2009 Hmm ja vet inte vad de är för CC. Men du får ta fram såg och svets om de inte passar.Tror att du får ta fram sågen endå, om de kommer från en annan bil en Mustang eller Falcon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
hanssjögestam May 23, 2009 Report Share May 23, 2009 cc avståndet är 490mm på min 65a. Jag har ett enkelt system liggande om du är intreserad! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
1096 May 23, 2009 Report Share May 23, 2009 När jag byggde mitt nya system förra året gjorde jag mig till å mätte allt och ritade upp det hela i cadden för att se längder och sånt.... Enligt skissen och mitt minne fick jag det till ca 500mm cc längst fram. Då har jag en 302 i min 67a men det bör ju vara samma... orginal gjutna grenrör var det också då. Så 490-500 där nånstans är nog ganska rätt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts