sancho May 28, 2009 Report May 28, 2009 Hej alla bitna Nu när man e fullfjädrad medlem så får ja lägga ut nåra bilder på min leksak . Citera
sancho May 29, 2009 Author Report May 29, 2009 Jag lämnade huven till lobelia barker för motivet då jag knappt kan rita en streckgubbe Fler bilder kommer när jag får tummen ur o fotar mer. Citera
Lars Gävle May 29, 2009 Report May 29, 2009 Snyggt! Gillar särskilt att du behhålit lite av stripes som tonar av mot motivet.Lasse Citera
Tobias CMC1505 May 29, 2009 Report May 29, 2009 Najs !Lägg gärna ut en bättre bild på hästen.Har en kompis som motivlackar och någonting liknande denna är det tänkt ska komma på min huv när den omlackas. (Om 1000 år) Citera
bege May 30, 2009 Report May 30, 2009 Jag har en bild på huven som jag fick av Lobelia. Vi hade vilda ideer att min skulle lackas men det ligger på is ett tag till. Jag tycker att den är skitläcker din häst Sancho . Citera
sancho September 14, 2009 Author Report September 14, 2009 Äntligen har jag fått dit nya speglar med blinkers o "luftintag" på sidan .....skönt att slippa dom där grejerna på skärmen. Citera
MOS September 14, 2009 Report September 14, 2009 Äntligen har jag fått dit nya speglar med blinkers o "luftintag" på sidan .....skönt att slippa dom där grejerna på skärmen.Ja lackade speglar i bilens färg och med blinkers är som pricken över i. /MOS Citera
Recommended Posts