alex65A May 31, 2009 Report May 31, 2009 Hej, har en musse -65a som jag har renoverat lite och ska nu besiktas..Problemet är att jag saknar strömbrytar-knappen till lyset som sitter på instrumentbrädan.. Bilen MÅSTE vara bes. om 2 veckor, och därför hinner en ny från usa inte komma hit... Om nån vänlig själ har en liggandes som du kan avyttra vore jag hemskt tacksam!!Jag finns på telefon 076-837 19 68.... 24-7... Citera
Pelle cmc 375 May 31, 2009 Report May 31, 2009 Har du kollat med våra svenska handlare om ingen har någon på hyllan? Citera
alex65A June 6, 2009 Author Report June 6, 2009 jo... men det verkar vara vanligt att dom går sönder, å då kan man ju tycka att det ska finnas på hyllan.. men inte det.. Citera
d.nilsson June 6, 2009 Report June 6, 2009 Du kan ha det hemma på två dagar från USA om dom skickar med express. Denna tjänst erbjuder nog alla dom större transportbolagen som UPS, DHL, TNT, FedEx. Tänk på att dom firmorna som är stora i sverige behöver inte vara stora i USA. Lite dyrare med express men kanske värt det om du vill ha det till besiktningen. Den transportfirman jag jobbar på har även en snigelvariant som brukar ta 5-7 arbetsdagar. Vissa amerikaner är inte kända för att vara snabba på att skicka grejorna så det kan vara bra och räkna på någon dag där. Citera
bosewallius June 6, 2009 Report June 6, 2009 Hej!Saknar du enbart knapp med pinne, och inte hela enheten?Om så skall jag kolla i garaget om jag har en extra. Jag ochfrugan åker till Sverige i eftermiddag. Mvh Bosse Citera
Recommended Posts