Gaunt June 10, 2009 Report June 10, 2009 X-tremt irriterand,när jag startar bilen så kommer varnings ljud för bälte.inga problem,men sen piper det typ 5-6 gälla pip, det tystnar och så piper det igen,sen är det tyst typ 1 timme ochså börjar det om!!Nån vänlig själ som vet nåt om detta så skulle jag blir väldigt glad,mvh stefan Citera
Gaunt June 11, 2009 Author Report June 11, 2009 Verkar som om jag är den ende med detta problem Lyckliga ska ni andra vara som inte har det så som jag har det med detta oväsen Citera
matsadona June 11, 2009 Report June 11, 2009 Har du något eftermonterat larm?Det där klassiska kom ihåg lyset och nycklarna plinget som tydligen är ett måste för amerikaner har vi ju alla... Men inga pip. Citera
Gaunt June 11, 2009 Author Report June 11, 2009 inga larm vad jag vet om...men fan så irriterand är det..i hate it..ingen verkar veta vad det är..inte ens dom som är hemma på el osv..väldigt lurigt..men som sagt..nåt amerikanskt är det väl..typ glöm inte Mcdonalds varning var annan timme Citera
Pex June 12, 2009 Report June 12, 2009 Jag har också ett antal "digitala" pip när jag startar min -94, har dock inte lyckats spåra det... Citera
Gaunt June 16, 2009 Author Report June 16, 2009 Då verkar det som om vi 2 sitter i samma sits,är ju så irriterande när man inte vet vad det är för nåt..men men jag ska söka vidare och finna ett svar.ska till en firma i Gbg framåt juni och skaffa nya nycklar..hoppas dom vet... Citera
Gaunt June 17, 2009 Author Report June 17, 2009 Jasså du..och vart skickar jag mutan..eller är detta en gratis grej Citera
grufman June 18, 2009 Report June 18, 2009 airbaglampan är ur funktion.. och då piper airbagdataboxen för att varna!!!Airbaglampan ska va tänd i 3-4 sekunder när tändningen slås på, för att sedan slockna. Börjar den blinka så är det error. ut och kika nU! Citera
Gaunt June 18, 2009 Author Report June 18, 2009 TACK o tack återigenAhh...dom som har haft bilen före mig har tagit ur airbagen på passagerarsidan...sen ser själva ratten sliten ut..kanske dom plockat ur den oxå eller så har den utlösts..vem vet..hände nog i usa innan import verkar det som...hmmm lurigt.. Citera
elboy cmc 388 June 19, 2009 Report June 19, 2009 kolla så att det sitter ett motstånd på passagerare sidan om kabeln är urkopplad Annars blir det fel i systemet. En rätt bilig peng om det är så! Citera
Gaunt June 24, 2009 Author Report June 24, 2009 Du vet möjlighets inte vilket "åm"eller hur det nu stavas på motståndet det ska vara???Mvh stefan Citera
Gaunt June 24, 2009 Author Report June 24, 2009 Tack Tack..har du vägarna förbi Vänersborg nångång så finns det alltid varm eller kall dryck m.m som står till ditt förfogande Citera
grufman June 24, 2009 Report June 24, 2009 Tack Tack..har du vägarna förbi Vänersborg nångång så finns det alltid varm eller kall dryck m.m som står till ditt förfogande Du får väl vänta med att fira tills du får det att funka :-) Citera
Recommended Posts