Christ -CMC 2405- June 12, 2009 Report June 12, 2009 Tja! Vet inte vem som hade mustangerna (speciellt den gräddvita) som stod på räddningstjänsten vid P200 i väntan på motorbyte, men det var den som fick mig att köpa egen iallafall. Tack för den.. Blev dyrt! Citera
affe brandman June 14, 2009 Report June 14, 2009 Det var min affe johansson mustang.Har nu bytt motor en 302 v8, Renoverade den o satte i den går som en dröm.Gott att höra att du köpt en mustang, pengar du lagt för den kommer du få mycket glädje av .Affe cmc 8 trollhättan Citera
Christ -CMC 2405- June 14, 2009 Author Report June 14, 2009 Det var min affe johansson mustang.Har nu bytt motor en 302 v8, Renoverade den o satte i den går som en dröm.Gott att höra att du köpt en mustang, pengar du lagt för den kommer du få mycket glädje av .Affe cmc 8 trollhättanJo tack, har redan upplevt en hel del obetalbar glädje! (och sorg ) Det var alltså din bil som fick bägaren att rinna över.. Vad är det för årsmodell? 66?Riktigt cool färg. Citera
affe brandman June 16, 2009 Report June 16, 2009 Det är en 1967 årsmodell.Färgen är wimbeldon white orginalfärg med mycket klarlack, blänker bra då.Affe Citera
Recommended Posts