June 15, 200915 yr comment_75309 Hur många använder rattkrycka? Funderar på att införskaffa en, parkerar ute på gatan så känns lite risky... Sen har ju jag ju bara haft bilen i 2 dagar så man är ju lite extra nervös i början:)
June 15, 200915 yr comment_75326 Fick bilen stulen på FIIIIIIIIIINA Lidingö har däräfteralltid krycka i bilen till och med i garaget hemma. MVH lasse.
June 15, 200915 yr comment_75337 Hur många använder rattkrycka? Funderar på att införskaffa en, parkerar ute på gatan så känns lite risky... Sen har ju jag ju bara haft bilen i 2 dagar så man är ju lite extra nervös i början:)Hej DaSavad har du för bil Mustang fattar jag Men lite mer tror nämligen att vissa bilar har lite mer risky över sig ta min gamle musse t.ex. skulle nog inte gå många dagar innan en grabberbluecab -70 skulle hittas om någon idiot skulle försöka stjäla den vilket skulle bli svårt om man inte har trailer och bogserar upp den, för starta den är ett äventyr för den som inte kan den.Och sen dessutom så har vi i klubben ett bra kontaktnät så händer det en stöld så är vi över 2000medlemmar som håller koll + även våra nordiska vänner.
June 16, 200915 yr comment_75401 Tja Janne min bil är ingen dussinbil ändå så snodde puckona denjag tror inte att dom som snor dom inte är, ska vi säga dom vassasteknivarna i lådan. Jag menar färgkombinationen sticker ut minst sagt. Till sist fattade dom väl det och dumpade den i en skog på LIIIIIdingömen tur är det att man inte får tag på dom. Kann inte vara skönt att vara insmetad med honung och nergrävd ien pissmyrestack. MVH Lasse.
June 16, 200915 yr comment_75416 Du har så rätt Lasse finns ju faktiskt det klienteret också som inte ser skillnad på en Fiat och en Ford de börjar ju på samma bokstav så det är nog samma