pools June 21, 2009 Report June 21, 2009 Jag fick trevligt sällskap i dag. En Plymouth Coupe från 1948. Säga vad manvill, men det är nåt visst med gamla bilar! Citera
CMC 1061 Berra June 21, 2009 Report June 21, 2009 Vadå vad man vill. Det är bara förnamnet. Jag älskar gamla bilar som org även custom i olika slag roddar ska vi inte förglömma. Jag är nog helt knäpp när det gäller äldre bilar. Men jag bryr mig inte vad andra säger.Berra Citera
Jonasm June 21, 2009 Report June 21, 2009 Vadå vad man vill. Det är bara förnamnet. Jag älskar gamla bilar som org även custom i olika slag roddar ska vi inte förglömma. Jag är nog helt knäpp när det gäller äldre bilar. Men jag bryr mig inte vad andra säger.BerraHehee ja du..ja e lika dan.. Gumman YLAR varje gång ja kommer dragandes me nå nytt.. P-O vems är de ? Citera
Meric June 22, 2009 Report June 22, 2009 Kan inte göra annat än hålla med. Kankse inte just för den där bilen men Själv är jag såld på auburn cord 1937.. det är riktiga grejer detHämtade hem en Plymouth Sport Fury Supercommando igår också som polaren säljer. Den fick jag dille på. Men vill inte sälja mussen för att köpa den... hmm vad göra.. Citera
Janne Holm CMC1740 June 22, 2009 Report June 22, 2009 plymouthen ser riktigt god ut man kan tro att de stod model för Ahlgrens bilar Citera
Jonasm June 22, 2009 Report June 22, 2009 Kan inte göra annat än hålla med. Kankse inte just för den där bilen men Själv är jag såld på auburn cord 1937.. det är riktiga grejer detHämtade hem en Plymouth Sport Fury Supercommando igår också som polaren säljer. Den fick jag dille på. Men vill inte sälja mussen för att köpa den... hmm vad göra..Ja va då... KÖP den man lever bara en gång Citera
Meric June 25, 2009 Report June 25, 2009 Kan inte göra annat än hålla med. Kankse inte just för den där bilen men Själv är jag såld på auburn cord 1937.. det är riktiga grejer detHämtade hem en Plymouth Sport Fury Supercommando igår också som polaren säljer. Den fick jag dille på. Men vill inte sälja mussen för att köpa den... hmm vad göra..Ja va då... KÖP den man lever bara en gång Hade jag haft 50lock så. Prövade att parkera den i garaget igår... 5cm tillgodo på varje sida.. och inte mkt alls i längdled. Om nån vill köpa mussen för 60k så kan jag nästan tänka mig en plyma istället Citera
Recommended Posts