Christoffer84 July 1, 2009 Report July 1, 2009 Hej hej Har äntligen köpt en riktig bil och hittat hit Men då över till mitt problem har läst en hel del på forumet här och verkar finnas en hel del av just de ämnet jag tar upp här men jag hittar inte just det jag vill ha så vi prövar!!Jag vill alltså veta var man hittar ett par godkända strålkastare med godkända parkeringsljus och i halvljuset vill jag antingen ha H4 eller H7 Sockel med A-symmetrisk linje alltså inga sealed beam. Och sen ska passformen vara minst lika bra som original för jag har sett att det finns olika halvljus därute med kass passform. Med Vänliga Hälsningar Christoffer Citera
Lassemålare CMC 2071 July 1, 2009 Report July 1, 2009 Varför H4 eller H7 ska du köra på vintern, om det är bättreljus du vill ha, köp typ angelaeys det gjorde jag blev en ruskig skillnad. ( jag vet att du har alla ljus i samma armatur.)Sen borrade jag in varseljuset i överkant blinkers, blev snyggtfunktonellt och godkänt av Svensk bilprovning. Passform det är ett svävande begrepp på Jänkare. 1500 spänn direkt ifrån Texas. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts