Daniel Linde July 6, 2009 Report July 6, 2009 Hej,Min ena lampa hade slocknat såg jag.Vad är det för lampa som sitter där? Den vita positionslampan?Slipper jag ligga under och ta loss Alltså Grufmans vita utbytes glas är det om det är skillnad mot för org.// Danne Citera
*Micke* July 6, 2009 Report July 6, 2009 Lampan heter T10Du slipper ligga under om du hissar upp bilen 1.8m Jag har diodlampor åt dig om du vill ha....Jag kan byta dom mot en räkmacka på Onsdag //Micke. Citera
Daniel Linde July 6, 2009 Author Report July 6, 2009 Lampan heter T10Du slipper ligga under om du hissar upp bilen 1.8m Jag har diodlampor åt dig om du vill ha....Jag kan byta dom mot en räkmacka på Onsdag //Micke. vill stoppa i en vanlig lampa Men vart fan hittar jag dom? Har letat på mekonomen / biltema iof på nätet. Men orka åka dit om dom inte har Citera
Daniel Linde July 6, 2009 Author Report July 6, 2009 Biltema Art nr : 35-572 //Micke.Underbart Micke, se om man orkar röra sig idag.Har inte kommit längre än till soffan Citera
Daniel Linde July 6, 2009 Author Report July 6, 2009 kallas även w5w. finns på alla bensinmackar.Hittade de fanns på Biltema, nu lampar det igen Citera
Recommended Posts