MrTurbo_1645 July 19, 2009 Report July 19, 2009 Jag gjorde ett eget manus, satte ungarna i baksätet och tanten vid vägkanten med kameran. Några filmer har jag lagt på youtube men här kommer ett "sammandrag" av de bästa delarna. 16Mb stor film fil och jag rekommenderar högerklick och "spara som". http://www.saab4fun.com/filmer/mustang_tribute.wmv Citera
bj0rne July 24, 2009 Report July 24, 2009 Har kollat på den Nice, jag kör åxå med "öppen" axel, behöver en diffspärr även om min maskin ännu är för snäll....får se om kommande motorbygge blir som jag tänkt mig //Björn Citera
Jonasm July 24, 2009 Report July 24, 2009 Hehee har kollat jag med.. Men de är ju bara en enhjulare Citera
MrTurbo_1645 July 25, 2009 Author Report July 25, 2009 Nice, jag kör åxå med "öppen" axel, behöver en diffspärr även om min maskin ännu är för snäll....Är förvånad över att diffat inte var standard på alla rwd V8. Men de är ju bara en enhjulare Det e sant, är lite "740-varning" på det där. Citera
Recommended Posts