Micke Holmberg July 26, 2009 Report July 26, 2009 Hej på er. Kul att se att Mustangklubben har hängt med i internetsvängen..Jag var medlem i klubben för drygt 20 år sen men efter att jag hade upptäkt ett riktigt allvarligt fel på min Musse 70:a så plockades den ner för renovering. Tyvärr så satte familj, ekonomi mm stopp för mina planer och bilen har stått nerplockad i delar sedan mitten på 80 talet. Alla problem gjorde dessutom att jag tappade sugen för min pärla. MEN nu så har jag återhämtat mig och nu så skall bilen få ett nytt garage med nya möjligheter till återställning. Den kommer inte att bli 100% orginal utan få lite pro street stuk. Bilen är en -70: Ht med en vass 302:a.Det skall bli kul att få ihop bilen igen. Möjligheterna är bättre nu och när projektet kör igång på allvar så kommer det att bli en hemsida kring det också. Citera
pools July 26, 2009 Report July 26, 2009 Jajjamen, välkommen tillbaka! Och lycka till med projektet! Vi väntar medspänning på fortsättningen. Inget är så kul som att följa ett projekt här på vårteminenta forum.Mvh.pools Citera
Recommended Posts