Royen July 29, 2009 Report July 29, 2009 Ni har kanske redan sett dessa men om inte så får ni se dom nuhttp://rpidesigns.com/shop/item.asp?itemid=1583Tar 5-10 min att sätta fast dom, kan fås målade i valfri färg vilket kan vara trevligt, inget borrande eller tramsande, sitter med ett par clips.Tänker nog själv beställa ett par för att slippa sten på skärmarna. Citera
Royen July 29, 2009 Author Report July 29, 2009 Falkenberg, vart ändrar man sin profil föresten?Kanske lite långt ifrån varandra för att beställa tillsammans, men frakten kan inte bli så dyr tycker jag. Citera
d.nilsson July 29, 2009 Report July 29, 2009 Oj, ja det är nog en bit...Högs upp på sidan under forums texten så finns det ett antal ord i blått som man kan trycka på. Den som heter profil ska du trycka på, det är den med en liten symbol av en gubbe, eller kanske en gumma, framför. Sen rullar du ner en bit och fyller i din ort och eventuel annan information. Hoppsa du hittar Citera
Royen July 29, 2009 Author Report July 29, 2009 Tack, tyckte bestämt att jag testade på den länken innan, men då kom jag nån annanstans. Citera
RoTe April 8, 2010 Report April 8, 2010 Uppar en gammal tråd, någon som beställt? Skickar dom till Sverige? Citera
Guest my little pony April 8, 2010 Report April 8, 2010 Hej....Håkan Prytz på mustangperformance har liknande men de är svarta....MVH "my little pony" Citera
Recommended Posts