Simon G2 July 31, 2009 Report July 31, 2009 Hej på er!Jag har varit frånvarande från forumet ett tag nu, och det beror på att mitt tidigare konto (Simon G) blev inaktiverat när jag skulle byta mailadress, måste ha skrivit fel. Och än så länge har jag inte hittat nån som har kunnat fixa detta. Så nu skapar jag ett nytt konto med det mycket kreativa namnet Simon G2, smart va? The V6 geek is back... /Simon Citera
bege July 31, 2009 Report July 31, 2009 Hej på er!Jag har varit frånvarande från forumet ett tag nu, och det beror på att mitt tidigare konto (Simon G) blev inaktiverat när jag skulle byta mailadress, måste ha skrivit fel. Och än så länge har jag inte hittat nån som har kunnat fixa detta. Så nu skapar jag ett nytt konto med det mycket kreativa namnet Simon G2, smart va? The V6 geek is back... /SimonWelcome back V6-geek. Självklart har vi saknat Dig både på gator och ängar OCH i forumet. Citera
Simon G2 July 31, 2009 Author Report July 31, 2009 Welcome back V6-geek. Självklart har vi saknat Dig både på gator och ängar OCH i forumet. Tackar tackar! Citera
steff August 1, 2009 Report August 1, 2009 gott simon vi räknar med dej på http://www.endofsummer.se/ha de vi syns / steff Citera
Recommended Posts