Jump to content

ny eleanor


Greven78

Recommended Posts

Finns det någon här i Sverige som har en sådan här?

http://www.classic-recreations.com

En ny sådan här skulle passa mig som handen i handsken eftersom jag inte har lust att ligga och skruva under huven.

Det här är mitt mål i livet just nu ;)

Det finns en återförsäljare av dom i Tyskland med :P

http://www.classic-recreations.eu/

Företaget har samarbete med Halickis fru har jag för mig. Hon har rättigheterna till ordet eleanor.

Link to comment
Share on other sites

Jo inget fel på Magnus Eleanor men den är inte ny, att äga en 40 år gammal bil tror jag behöver lite kunskap och vilja att meka, skruva, pilla och det har inte jag. Därför köper jag hellre en nybyggd så man slipper otrevliga överraskningar. :P

Link to comment
Share on other sites

Man kan väl kanske säga att dom har tagit över efter UP, fast detta företaget är nog lite mer seriösa. Hänger på ett annat forum där ägaren till företaget brukar va. Han verkar vara bra har inte läst något dåligt om han iaf.

Jag kör med exakt samma bygg spec som deras bilar, det enda som skiljer är motorn och märket på bromsarna. Jag kör med willwood istället. Förhoppningsvis ska jag väl klara mig med ngn mindre service per år :)

Link to comment
Share on other sites

Hei,

Jeg har bil fra Classic Recreations:--

Har vært i Oklahoma 2 ganger og prøvekjørt. Første gang testet jeg en demobil, andre gang var jeg over for å sjekke "mitt ferdige bygg"

Send meg en PM så kan jeg svare deg på spørsmål :?:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...