cmc 49 March 5, 2004 Report March 5, 2004 Hej har en bil med coden 6u på inredningen.Vilka färger skall bilen ha med denna code på inredningen..skulle beställa nytt men det verkar inte stämma.. Citera
göran cmc 302 March 6, 2004 Report March 6, 2004 Hej,Den inredningskombinationen som finns på bilden är inte original, någon har fixat / trixat / bytt / målat eller något, för att få denna kombination.6U = Ponyinredning med helt parchmentfärgade vinylsäten, inte 2-färgat och inte med Knitted vinyl i sätesdelen.Allt i inredningen skall vara parchment färgat, dörrar, dörrsidor, quarter panels etc utom.........Crashpad och möjligen mattan som skall vara svarta ( Charcoal Black Irid ) Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 6, 2004 Report March 6, 2004 Hej.6U=Pastel Parchment vinyl (interior decor).Måste få fundera lite på din klädsel ser utatt vara om sydd. Du får gärna rätta mig men jag kan inte kommapå att jag set tvåfärgad inredning 68 i alla fallinte på detta sätt. Kan sända skannade bilder till din imail om duvill, jag har några att välja på. :wink: Citera
cmc 49 March 6, 2004 Author Report March 6, 2004 Skicka gärna bilderna du har så får jag se hur det ska vara:---)Hej.6U=Pastel Parchment vinyl (interior decor).Måste få fundera lite på din klädsel ser utatt vara om sydd. Du får gärna rätta mig men jag kan inte kommapå att jag set tvåfärgad inredning 68 i alla fallinte på detta sätt. Kan sända skannade bilder till din imail om duvill, jag har några att välja på. :wink: Citera
Recommended Posts