pools August 26, 2009 Report August 26, 2009 Hej!Inte Mustang men Ford i alla fall. Måste reparera generatorn i min Scorpa. Ärdet nån som provat det? Måste byta kol, släpring och lager. Att köpa beg. påskroten är inte att tänka på då dom inte håller mer än c:a 10k mil.Eller känner ni till nån firma där man kan köpa reservdelar. Nån firma som repargeneratorer och sånt?Mvh. Citera
pools August 30, 2009 Author Report August 30, 2009 Hallå??Ingen som har några idéer?Mvh.pools Citera
CMC 1061 Berra August 30, 2009 Report August 30, 2009 Tusan P.O sök på nätet. Det måste finnas någon i din närhet som renoverar generatorer. Om du vill göra det själv så brukar sådanna firmor inte vara knussliga att sälja det som behövs.Berra Citera
pools August 30, 2009 Author Report August 30, 2009 Tusan P.O sök på nätet. Det måste finnas någon i din närhet som renoverargeneratorer. Om du vill göra det själv så brukar sådanna firmor inte vara knussliga att sälja det som behövs.BerraHej Berra!Jo, jag har nog sökt på nätet, samma svar som ni ger mej. Massor av firmorsom repar generatorer, men vem vill lägga ner ett par tusen på en reparationsom kunde kosta ett par hundringar, och dessutom få tillfredsställelsen att hagjort det själv. Igår fick jag ett riktigt bra tips från denna sida:http://www.fordclubsweden.se/Jag ska kolla imorron.Jag återkommer, (va så säkra) om det inte leder nånstans. Mvh. Citera
Recommended Posts