Guest my little pony August 27, 2009 Report August 27, 2009 Blocket annonser.....Hej jag har en stilla fundering......jag såg att det var drygt 500 st mustanger på Blocket....var är köparna??Det måste väl vara rättså trögt o sälja eller.....självklart spelar priset o skicket en roll...en hel del av dessa finns väl ej i sverige?? Det var bara en fundering...Hur tycker ni det är att sälja eller att köpa.....hur mycket prut blir det i affärena.....MVH "my little pony" Citera
Lars Oscarsson cmc383 August 27, 2009 Report August 27, 2009 Hej.Min tanke är att det är fler annonser som inte borde vara där, sålda, finns inte i Sverige mm. Jag tror inte heller att efterfrågan på nyare Mustangerär så stor som man vill låta påsstå. Jag jobbar på ett företag som säljer mycke bilar ävennu, det som saknas idag är köpare på nybilar, begdäremot går direkt. Men när vi talar om Mustanger och begagnade avnyare modeller så är den troligen mycket svårsålt, medans den äldre generationen Mustanger alltid är intressant att köpa, dels för att det är en klassisk sak och att den kan vara väldigt prisvärd att köpa och äga. Citera
Pernolf cmc 558 August 27, 2009 Report August 27, 2009 Man kan ju också kolla på hur många som har blivit prissänkta, det verkar vara en hel del.Jag tycker att det verkar som att modellen 99-04 samt 05-06 verkar ha fallit ganska så kraftigt på kort tid. Kanske man kan få en 05-06 för 150tusen snart? Citera
Recommended Posts