Lassemålare CMC 2071 August 28, 2009 Report August 28, 2009 AHHHHHHH nu sitter man en fredagskväll och njuter av en DVD filmoch vilken film är det, Joooooo THE LAST WALTZ med THE BANDmåste erkänna att det glider ner en och annan bärs också. Det är fan i mig den bästa rock filmen som gjorts. Fan inte bara bärs utan en och annnan grogg glider också ner iblandär livet härligt ( inte bara när man åker Mustang.) Just nu spelar dom, The nigth They Drove Old Dixie Down, AHHHHHHHH. Yiiiipppkaayyyay You Mother fucker, livet är bra härligt nu fattas bara80 kg k....a så vore allting fulländat. (Hoppas ingen tar illa vid sig.)MVH Lasse. Citera
Guest my little pony August 29, 2009 Report August 29, 2009 Hej Lasse......det var Stockholm cruising igår...var va du???okidoki här fick vi svaret.....satt hemma o kröka o drömde om kvinnor......undrar hur du mådde i skallen idag när du vaknade???? själv så hade jag Mac Donalds kaffe upp till öronen....men mådde prima när jag vaknade...hare så bra Lasse.....men du kommer väl till Vallentuna Airport 2009-09-06 o kollar på flyg o motorshowen....CMC är där.....det tror jag skulle passa dig o grabbarna.....Mvh "my little pony" Citera
Lassemålare CMC 2071 August 29, 2009 Author Report August 29, 2009 Jag åkte faktiskt ner för Sveavägen i går kväll med Saaben jag hade varitoch hämtat storsonen då han kom hem på permis i från Karlskronamen det var ganska tunt med bilar i regnet, men jag såg din bil. MVH Lasse. Citera
Recommended Posts