grufman September 5, 2009 Report September 5, 2009 Såja, nu är man faktiskt en riktig musse-ägare :-)* Silverfärgad 2005 GT Manuell coupe* Flyttgods* 19" fälgar, svarta med polerad kant* Premium, shaker 1000, my color och röd inredning* 3500 milKom hem igår från kungsbacka. Går fint. Bilder kommer! Citera
Hakan E September 5, 2009 Report September 5, 2009 Grattis - det var väl på tiden. Helt rätt färgkombination dessutom Är "+100 hp kontakten" aktiverad? //Håkan Citera
grufman September 5, 2009 Author Report September 5, 2009 Grattis - det var väl på tiden. Helt rätt färgkombination dessutom Är "+100 hp kontakten" aktiverad? //HåkanJag har fått ett brev från en högt uppsatt person på ford där jag har lovat att inte avslöja att man får 100hp extra om man sätter in en knapp där. Så tyvärr kan jag inte säga något om det. ;-)Förtydligande: Det är alltså Grufman Bil som köpt mustangen, inte jag själv. Och för att skatteverket inte ska bli helt galna så kör jag vidare i min Audi A4 2009 års modell. Vi kommer använda Mussen som projektbil under hösten och den kommer även gå som lånebil. Så om ni lämnar in er gamla Windstar på service så kanske det blir en musse som lånebil. Det är grejjer det. Citera
RoTe September 5, 2009 Report September 5, 2009 Haha, viss skillnad mot de gamla saabarna. Kommer ni montera skärmblinkers på den nu bara för att reta mig? Citera
grufman September 6, 2009 Author Report September 6, 2009 Haha, viss skillnad mot de gamla saabarna. Kommer ni montera skärmblinkers på den nu bara för att reta mig? JappDen här modellen har rätt små borrhål. Syns knappt Citera
grufman September 6, 2009 Author Report September 6, 2009 Å en massa skarvhyllsor!!den ser exakt ut som din bil Mike85.. galet. Citera
mike85 September 6, 2009 Report September 6, 2009 Ja galet men ju fler skarvhyllsor desto mer går bilen upp i värde å med dessa blinkers så kommer den gå på 300000 mer.. Citera
grufman September 6, 2009 Author Report September 6, 2009 Ja galet men ju fler skarvhyllsor desto mer går bilen upp i värde å med dessa blinkers så kommer den gå på 300000 mer..Det du robert Citera
Recommended Posts