Patrik M September 7, 2009 Report September 7, 2009 Är relativt ny Mustangägare och naturligtvis rädd om 'dyrgripen' och tänker på att försöka parkera låångt från andra bilar men det går ju inte alltid.... och naturligtvis råkade jag ut för en p-skada i helgen med en liten bula i förardörren som resultat. Naturligtvis tog den på 'vecket' på dörrsidan Antar att det är många som råkat ut för detta ?? Undrar därför om ni kan tipsa om någon som kan fixa bulor och som har jobbat med Mustanger förut i Sthlm/Mälardalstrakten ?Undrar också om ni har nåt tips på lackerare om det skulle behövas ?Tack på förhand Citera
Daniel Linde September 7, 2009 Report September 7, 2009 Bulor på dörren kan dom fixa. Det gjorde dom på min försvann helt.Det är värre med bucklor på skärmarna vid baksätet samt i baken. Dom plåtarna är sten hårda!!!Jag anlitade en kille som åker runt här i krokarna. Minns inte vad han hette, men det finns liknande i dina trakter.Sök på google. Citera
Lars Oscarsson cmc383 September 7, 2009 Report September 7, 2009 Hej.Kolla med dessa www.dentec.se vi anlitar dessapå min arbetsplats VAG, dom gör kanonjobb. Citera
Patrik M September 11, 2009 Author Report September 11, 2009 Tack för tipsen Har bokat med dentec.Vill ha bort den irriterande bulan fortast möjligt....Ser inte ut som om jag behöver omlacka Citera
Daniel Linde September 11, 2009 Report September 11, 2009 Tack för tipsen Har bokat med dentec.Vill ha bort den irriterande bulan fortast möjligt....Ser inte ut som om jag behöver omlacka om det inte finns nån synlig skada i lacken bör det gå bra. Citera
Recommended Posts