Gtttggg September 10, 2009 Report September 10, 2009 När jag var i butiken idag, fick jag syn på Bilsport nr 19. Antar det är senaste numret men vilket som. Det första jag la märke till på framsidan, var att nån grabb har *bytt upp* sig från en Manta till en ljusgrön Mustang -69 HT med stora grytlock (fälgar) som jag kallar det. Köpte aldrig tidningen men nån annan kanske har gjort det? Killen är säkert stolt över sin bil. Citera
bege September 10, 2009 Report September 10, 2009 Var det denna du tänkte på då :http://www.bilsport.se/news.php?id=72056 Citera
Jonasm September 11, 2009 Report September 11, 2009 Ser ut som dom här små leksaksbilarna som finns på ICA.. De är ju min åsikt de Citera
pools September 11, 2009 Report September 11, 2009 När jag var i butiken idag, fick jag syn på Bilsport nr 19. Antar det är senaste numret men vilket som. Det första jag la märke till på framsidan, var att nån grabb har *bytt upp* sig från en Manta till en ljusgrön Mustang -69 HT med stora grytlock (fälgar) som jag kallar det. Köpte aldrig tidningen men nån annan kanske har gjort det? Killen är säkert stolt över sin bil. Det beslutet måste ju ha varit lätt! Jag tjuvbläddrade i tidningen lite. Bilen var ju snyggast under. Mvh. Citera
Gtttggg September 11, 2009 Author Report September 11, 2009 Ja, byte från Manta till Mustang borde vara lätt. Varför är bilen endast snygg undertill? Citera
Draken September 14, 2009 Report September 14, 2009 Ronney Hilmersson kan bygga bilar =)Hans Manta är ett riktigt grymt bygge !Turbo med kompressor Den går riktigt bra Han är en klass för sig! Citera
1096 September 14, 2009 Report September 14, 2009 Håller med "Draken" fullständigt.... Det där är en kille som det inte finns särskilt många av även om många vill påstå det.Snackar inte så mycket utan "gör" istället - en hel del fuffens finns på Mustangen också.http://www.hilmersson-racing.com/ Citera
Peter /Cobra September 14, 2009 Report September 14, 2009 Nästan 600hk ~1000kg.402 på 10.5sek med en bil som går att svänga med.. Inget att fnysa åt. Citera
pools September 17, 2009 Report September 17, 2009 Ja, byte från Manta till Mustang borde vara lätt. Varför är bilen endast snygg undertill?Ursäkta sent svar. Krångel med datorn. Jo, den var helt plåtren under.Jag tror inte den var kromad men ändå, glänste den som om den var kromad.Jag kom inte in på hans hemsida.Mvh. Citera
Recommended Posts