Dino October 23, 2009 Report October 23, 2009 Tjena grabbar.. Är inte cmc medlem än, såg på hemsidan att det var ett swapmeet i e tuna 25/10..Kan man bara komma dit om man är cmc medlem?Var inte säker skulle kännas onödigt att åka från sthlm och inte komma in..MVH / Dino Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 23, 2009 Report October 23, 2009 Hej.Det är klart att du skall åka dit, du kommer inte att bli utkastad,välkommen in i klubben för Mustangetusiaster när som. Citera
Dino October 23, 2009 Author Report October 23, 2009 Underbart Har lite delar som bara ligger i garaget och skräpar som jag tänkte ta med och fynda ut.. Citera
Lars Oscarsson cmc383 October 23, 2009 Report October 23, 2009 Hej igen.Ta ett snack med Klubbvärdar på plats, eller kontacktaUlf G, eftersom du är en blivande eller ny medlem så kan jag inte tänka mig att det skulle finnas några hinder. Citera
uffeg October 23, 2009 Report October 23, 2009 SJÄLVKLART INTE NÅGRA PROBLEM.Man är så välkommen ändå.....Dock, ska man sälja saker ska man vara medlem !!! Citera
Dino October 23, 2009 Author Report October 23, 2009 Okej bra att veta, får titta förbi ialla fall och se om man hittar något användbart Tack för svaren grabbar...MVH/ Dino Citera
Recommended Posts