Pelle Bäck October 24, 2009 Report October 24, 2009 Har hört att Oljefiltret till Mondeo också passar till Mustang. Någon som vet något om detta?Pelle Bäck Citera
Janne Holm CMC1740 October 24, 2009 Report October 24, 2009 Möjligt men varför inte oljefilter till mustang kostar 70 hos hansen racing och ett filter till mondeo hos mekonomen 89 så varför krångla Citera
grufman October 24, 2009 Report October 24, 2009 Möjligt men varför inte oljefilter till mustang kostar 70 hos hansen racing och ett filter till mondeo hos mekonomen 89 så varför krångla varför chansa när ett original kostar 49kr hos oss? Citera
RoTe October 24, 2009 Report October 24, 2009 Möjligt men varför inte oljefilter till mustang kostar 70 hos hansen racing och ett filter till mondeo hos mekonomen 89 så varför krångla varför chansa när ett original kostar 49kr hos oss?Om man ska tänka som svenskar ofta gör måste ert oljefilter vara "skit" eftersom det är i prisklass med Biltema. Observera att jag INTE tänker så. Citera
RoTe October 24, 2009 Report October 24, 2009 vi är billigare än biltema. Vår olja ocksåÄnnu värre! Hur kan något som är bra vara billigare än Biltema? Hemska tanke! Citera
Janne Holm CMC1740 October 24, 2009 Report October 24, 2009 Möjligt men varför inte oljefilter till mustang kostar 70 hos hansen racing och ett filter till mondeo hos mekonomen 89 så varför krångla varför chansa när ett original kostar 49kr hos oss?Oops det var verkligen billigt Du har en bra service mot dina kunder, tyvärr räknas jag inte in då jag kör för gammalt Citera
Chili October 24, 2009 Report October 24, 2009 Jag är ju vän av "Ford Racing prylar" och använder deras oljefilter... Kostar ca 150-200kr/styck beroende på varifrån man köper det. Enligt deras utsago ska det filtrera oljan bra mycket mer än orginal.... Jag tycker merkostnaden är marginell då det bara blir ett oljebyte per år för min del (kör ju inte så många mil.....), får väl avsaka 2 pilsner till förmån för ett oljefilter med en snygg logga på i värsta fall jag vill ju i varje fall inte ha något som är märkt med Biltema på min Musse http://www.fordracingparts.com/parts/pa ... Field=7567 Citera
INGENG October 25, 2009 Report October 25, 2009 OKEJNI PRATAR OM STHLM MEN VEM I SKÅNE SERVAR MUSSEN O ANVÄNDER FORDS OLJOR O FILTER IE Citera
Recommended Posts