FastMagnus October 28, 2009 Report October 28, 2009 I senaste Bilsport classic kan ni läsa detta Citera
Lassemålare CMC 2071 October 28, 2009 Report October 28, 2009 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Citera
JohnB October 28, 2009 Report October 28, 2009 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Inte.... Finns dom som har gjort det. Han som gjorde det er inte scandinav og vil inte skylta med sitt navn. Var desutom mycket svårt og krevde diverse grøna sedler i mutor. En av bilene som kom ut derifrån var en 69 Dodge Daytona 440 John Citera
tomasaxel October 30, 2009 Report October 30, 2009 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs. Citera
JohnB November 1, 2009 Report November 1, 2009 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.Da får ni søka upp den her skroten http://www.ponysite.de/ironyard.htmJohn Citera
FastMagnus November 2, 2009 Author Report November 2, 2009 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.Da får ni søka upp den her skroten http://www.ponysite.de/ironyard.htmJohn[/quote:815a9nz5]Har du nån ide var i Iran den finns, bara i Theran borde det ca 1300000 milj människor. Alla tips på ev adresser mottages tacksamt Citera
JohnB November 2, 2009 Report November 2, 2009 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.Da får ni søka upp den her skroten http://www.ponysite.de/ironyard.htmJohnHar du nån ide var i Iran den finns, bara i Theran borde det ca 1300000 milj människor. Alla tips på ev adresser mottages tacksamt[/quote:17w1elye]PM;-)John Citera
bj0rne November 5, 2009 Report November 5, 2009 1300000 milj människor.....det är ju JÄÄÄTTEMÅNGA /Björn Citera
FastMagnus November 7, 2009 Author Report November 7, 2009 Brukar normalt inte bli orolig för lille bror men !!! Helt plötsligt så ringer han; sitter på planet på väg ner så talar dom att visum måste sökas innan !!!Har alltid fungerat på plats,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nya lagar helt plötsligt Citera
Lassemålare CMC 2071 November 12, 2009 Report November 12, 2009 Den verkar ha rullat i Tyskland från början (kanske)med tanke på D märket. MVH Lasse. Citera
frasse November 13, 2009 Report November 13, 2009 hummm ... man kanske skulle ta sig en tur dit ... fast ... jag har ju redan en 55a Citera
Ronnie S November 13, 2009 Report November 13, 2009 hummm ... man kanske skulle ta sig en tur dit ... fast ... jag har ju redan en 55a Frasse, du kanske kan åka dit och köpa det snygga takräcket av dom och sätta det på din bil. Citera
Lassemålare CMC 2071 November 13, 2009 Report November 13, 2009 Ser ut som den har parkerat på en balkong. MVH Lasse. Citera
FastMagnus August 3, 2010 Author Report August 3, 2010 Var en sväng i Teheran på semestern; Och hittade denna nån som har någon ide vad det är?. Det lär finnas 2st i Sverige..... Citera
Ronnie S August 4, 2010 Report August 4, 2010 Var en sväng i Teheran på semestern; Och hittade denna nån som har någon ide vad det är?. Det lär finnas 2st i Sverige.....Det är en DKW AU 1000 SP. Det måste finnas betydligt fler än 2 st i Sverige. Jag kikade lite snabbt i MHS (Motorhistoriska sällskapets) matrikel och hittade genast en person som hade 4 st AU 1000 SP.Edit: Jag hittade en uppgift om att det ska finnas 27 st AU 1000 SP i körbart skick i Sverige (på denna sida: http://hem.spray.se/dkw-sidan/dkwreg.html ), men jag har ingen aning om hur bra det stämmer. Citera
Recommended Posts