October 28, 200915 yr comment_82892 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse.
October 28, 200915 yr comment_82903 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Inte.... Finns dom som har gjort det. Han som gjorde det er inte scandinav og vil inte skylta med sitt navn. Var desutom mycket svårt og krevde diverse grøna sedler i mutor. En av bilene som kom ut derifrån var en 69 Dodge Daytona 440 John
October 30, 200915 yr comment_82957 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.
November 1, 200915 yr comment_83044 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.Da får ni søka upp den her skroten http://www.ponysite.de/ironyard.htmJohn
November 2, 200915 yr Author comment_83064 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.Da får ni søka upp den her skroten http://www.ponysite.de/ironyard.htmJohn[/quote:815a9nz5]Har du nån ide var i Iran den finns, bara i Theran borde det ca 1300000 milj människor. Alla tips på ev adresser mottages tacksamt
November 2, 200915 yr comment_83065 Men det verkar vara kört att köpa loss någon av bilarna.. MVH Lasse. Det kan vi lösa.Min fru är från Iran, hennes föräldrar och bröder bor i Teheran (huvudstaden) . Svärfar har en fabrik där nere där han tillverkar motorcykeldelar som han exporterar till flera länder, tack vare detta har vi de kontakter som behövs.Da får ni søka upp den her skroten http://www.ponysite.de/ironyard.htmJohnHar du nån ide var i Iran den finns, bara i Theran borde det ca 1300000 milj människor. Alla tips på ev adresser mottages tacksamt[/quote:17w1elye]PM;-)John
November 7, 200915 yr Author comment_83202 Brukar normalt inte bli orolig för lille bror men !!! Helt plötsligt så ringer han; sitter på planet på väg ner så talar dom att visum måste sökas innan !!!Har alltid fungerat på plats,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nya lagar helt plötsligt
November 12, 200915 yr comment_83347 Den verkar ha rullat i Tyskland från början (kanske)med tanke på D märket. MVH Lasse.
November 13, 200915 yr comment_83361 hummm ... man kanske skulle ta sig en tur dit ... fast ... jag har ju redan en 55a
November 13, 200915 yr comment_83363 hummm ... man kanske skulle ta sig en tur dit ... fast ... jag har ju redan en 55a Frasse, du kanske kan åka dit och köpa det snygga takräcket av dom och sätta det på din bil.
August 3, 201014 yr Author comment_95633 Var en sväng i Teheran på semestern; Och hittade denna nån som har någon ide vad det är?. Det lär finnas 2st i Sverige.....
August 4, 201014 yr comment_95643 Var en sväng i Teheran på semestern; Och hittade denna nån som har någon ide vad det är?. Det lär finnas 2st i Sverige.....Det är en DKW AU 1000 SP. Det måste finnas betydligt fler än 2 st i Sverige. Jag kikade lite snabbt i MHS (Motorhistoriska sällskapets) matrikel och hittade genast en person som hade 4 st AU 1000 SP.Edit: Jag hittade en uppgift om att det ska finnas 27 st AU 1000 SP i körbart skick i Sverige (på denna sida: http://hem.spray.se/dkw-sidan/dkwreg.html ), men jag har ingen aning om hur bra det stämmer.