galanz November 5, 2009 Report November 5, 2009 mitt antivirus varnar för "trojan-downloader.js.gumblar.x" när går in på mustangclubsweden.orgviruset försöker laddas hem via file "om.php"källa "fugemontage.dk" Citera
galanz November 6, 2009 Author Report November 6, 2009 UPP UPPNGN som reagerar på detta och åtgärdar?? Citera
ThomasFB November 6, 2009 Report November 6, 2009 Windows-specifikt, ser det ut som. Kanske det finns kvar en sträng som antiviruset reagerar på. cmc-forumet var ju hackat för ett tag sedan.Kanske alla cmc-medlemmar är förnuftiga nog att köra OSX eller en Linuxdistro, då har man koll på vad som installeras Citera
Tobias CMC1505 November 6, 2009 Report November 6, 2009 Windows-specifikt, ser det ut som. Kanske det finns kvar en sträng som antiviruset reagerar på. cmc-forumet var ju hackat för ett tag sedan.Kanske alla cmc-medlemmar är förnuftiga nog att köra OSX eller en Linuxdistro, då har man koll på vad som installeras Tur att alla distar kommer så användarvänliga bara.Installerade Slack 9.0 på mors dator för några år sedan och försökte lära.. men det gick inge vidare. Citera
mats g johansson November 6, 2009 Report November 6, 2009 UPP UPPNGN som reagerar på detta och åtgärdar??Jag har mailat Per Berglund samt företaget som sköter plattformen för våra websidor, jag kommer åt att editera alla sidor utom just förstasidan, det gör bara Hjelm Interactive. Det ligger ett script på förstasidan som länkar till .dk siten du nämner ovanmvhMats Johansson Citera
JockeH November 8, 2009 Report November 8, 2009 Got slack? Länge sedan jag körde Slackware, det var endast för de hårda grabbarna! (tyvärr blev jag aldrig ngn hårding)Ämnet har varit uppe tidigare i följande tråd: http://forum.mustangclubsweden.org/viewtopic.php?t=19682 Citera
Recommended Posts