mrgsxr77 November 10, 2009 Report November 10, 2009 Claes Ohlsson har slutat sälja sina 8mm stansar och har inte hittat på Jula, Biltema m.m.Vart tror ni man kan hitta alt. låna av någon??Behövs till chassienumret fram på min mustang.Tackar ödmjukast för alla tips! Citera
musse tommy November 10, 2009 Report November 10, 2009 jag har köpt idag, kommer nog iveckan, men jag behöver dom själv om någon vecka, när behöver du dom.mvh Tommy Citera
mrgsxr77 November 10, 2009 Author Report November 10, 2009 Hej Tommy Skickade pm!Vart köpte du dom samt pris?Kanske bra att posta det här så andra kan dra nytta av infon framöver vid sökning i forumet.Mvh /Stefan Citera
mrgsxr77 November 11, 2009 Author Report November 11, 2009 Hej Fick ett tips på biltema art nr 20-362 siffer samt 20-364 bokstäver,dock HAR DESSA UTGÅTT UR SORTIMENTET! Endast enstaka sifferstansar kvar i HALMSTAD.Fyll gärna på med tips om vart man kan hitta för att hjälpa andra medlemmar.En person på forumet har emailat och varit vänlig och erbjudit sig att låta mig använda hans (köpta på biltema).Dock hittar jag någonstans så hade jag gärna köpt (har så mkt annat redan i garaget så det kan vara bra att ha :-). Citera
musse tommy November 11, 2009 Report November 11, 2009 Jag köpte mina på hoffmann-group.comsifferstansar för 370:- Citera
Recommended Posts