baretta2 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Har en mach 2 årsmodell 1975 v8 som påbörjats till cobrareplika,någon som vet var man får tag på scoop frontspoiler och" ankstjärten" bak,eller är det bara att försöka gjuta själv.Tacksam för hjälp.........Mvh Baretta2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakob Cmc 1879 Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 HejVet inte om det är detta du söker men ett tipshttp://www.showcars-bodyparts.com/spoilerrear.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baretta2 Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 Underbart,tack för snabbt svar och hjälp, ska maila direkt om prisuppgift inkl.frakt,STORT tack för hjälpen.Mvh Baretta2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baretta2 Posted June 3, 2012 Author Report Share Posted June 3, 2012 Nu sitter spoilrarna på bilen,passformen var lite sisådär,krävdes en hel del jobb innan det gick att montera bitarna på bilen.Har lagt ut lite bilder på detta i mitt album tycker att det blev en helt annan bil med glas-fiber prylarna monterade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baretta2 Posted June 3, 2012 Author Report Share Posted June 3, 2012 Ps,någon som vet var jag får tag på kromsargarna runt positionslysena på fram o bakskärmar??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersErlandsson Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Hmm, tog det 2.5år att få hem prylarna? Jag komma på den sidan också och rörigare får man leta efter. Jag hitta bara spoilern, men ingen huv.Vad köpte du och vad gick det på med frakt/moms o tull? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baretta2 Posted December 22, 2013 Author Report Share Posted December 22, 2013 Hittar du delarna nån annanstans så köp dom där istället,dom gjöt upp delarna på beställning och höll inte utlovat datum så det blev ett evinnerligt ringande och tjatande innan delarna var klara,jag köpte frontspoiler och tre-delad bakspoiler därifrån och delarna gick på 2500:- hade en polare som tog hem detta åt mig så det blev ingen fraktkostnad,passformen på delarna var inte rolig,mycket jobb innan delarna passade men nu sitter dom där för alltid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts