Henke cmc 2171 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 i brist på effektiv garagetid kan man ju slänga upp lite info om nya bilen.289:a med dubbla edelbrock 4 port och c4.Köpt i höstas, och efter en nära döden upplevelse bakom ratten kom den hem till garaget. Framvagn skall renoveras/bytas bussningar leder mm. El skall kopplas, blinkers backljus mm. Rost i förargolvet o lite i en framvagnsbalk. Och en ordentlig service av motorn.Sen får man hoppas att SBP släpper ut den på vägarna.Någon som har en "inspektionskåpa" till en c4:a över? Såg att jag saknar en sån.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Oscarsson cmc383 Posted December 2, 2009 Report Share Posted December 2, 2009 hej Henke.Jag skulle kunna berätta om mitt första köp av en1965HT, överlycklig köpare med en hemfärd somfå vill uppleva, så du har mitt stöd när det gälleratt förbättra. Lycka till med ett fortsatt lyckligt Mustangägande ,glädjande kan vara att veta, att bilprovningen faktisktgillar våra Mustanger, i alla fall i Jordbro där jag besiktatmassor av gånger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts