Mats Helmersson December 18, 2009 Report December 18, 2009 Hej!Som webbansvarig för region Västkusten blev jag idag kontaktad av Strix television. De behöver en Ford Mustang cab för ett filminslag i kanal 5. De är inte ute i god tid...inspelningen ska vara nu på måndag den 21/12. Bilen behöver inte lämna garaget men de behöver lite plats runt om för att filma...Har du, eller känner du någon som har en lämplig bil så kontakta mig Mats Helmersson på 0707-25 44 86, så parar jag ihop er med ansvarig på Strix television.Missa inte detta tillfälle att göra "reklam" för våra bilar!!!!MvhMatsSe mail nedan från Strix.Hej Mats!Tack för att du vill hjälpa till i min jakt på en Mustang! Strix Television ska spela in ett nytt program för kanal 5 som handlar om att förverkliga folks drömmar genom att styra upp deras sparande. I en scen som ska spelas in i Göteborg ska vi berätta var och under hur lång tid man behöver spara för att få ihop till en ” mörkröd Ford Mustang från 73, cabriolet med vit skinnklädsel värd 180 000:-”. Vi vill att vår programledare sitter i en sådan här bil när han säger sin replik. Bilen behöver inte vara exakt vad som står i manus men typ en röd mustang från 70-talet och sak helst ha ett värde på ungefär 180 000:-. Scenen kan tas där bilen för närvarande befinner sig, så länge det finns utrymme att filma där. Vi behöver varken flytta bilen eller starta den. Vi vill gärna att scenen tas inomhus pga årstiden.... Någon som känner en Mustang i Göteborg som vill vara med på tv? Det hela kommer ta ca en halvtimme, vi är ett inspelningsteam på fem personer (kamera, ljud, platsproducent, koordinator, programledare). Inspelningen kommer ske nu på måndag den 21:a december. Citera
Hans Bergman December 18, 2009 Report December 18, 2009 Kom hem till mej bara. Jag har bilen i varmgarage,men interiören är svart.Välkomna.(Jag var i GB inte så längesen.Var hemma samma dag.) Citera
Mats Helmersson December 20, 2009 Author Report December 20, 2009 Fortfarande har ingen anmält sig till inspelningen på måndag...Ingen som ställer upp eller känner någon???? Citera
Mats Helmersson December 21, 2009 Author Report December 21, 2009 Tyvärr har ingen hört av sig så vi får nog inte se någon fin mustang i programmet... Kanske får de napp hos Camaro eller Firebirdklubben istället...trots att man där inte kan tala om att förverkliga folks drömmar... .... Citera
Hans Bergman December 21, 2009 Report December 21, 2009 Jag skrev ju att dom kunde komma hem till mej och filma.Det är ju flera dagar sen.Men dom orkade väl inte åka några mil.Så då får filmteamet skylla sig själva.God Jul alla mussefantaster och klubbvärdar. Citera
Recommended Posts