Daniel Linde January 6, 2010 Report January 6, 2010 Jäkla bra match hittils. Ser att det sitter lite folk online här, antar det är hockey publik Nu blir det paus smörgås Hoppas USA spöar skiten ur Kanadikerna. Citera
mike85 January 6, 2010 Report January 6, 2010 vet ninte va de e igentligen men skriver för jag e onykter å älskar ac dc....skit samma lycka till rock n rollTa bort detta så fort du kan(linde va?).....ber om ursäkt..... Citera
Daniel Linde January 6, 2010 Author Report January 6, 2010 vet ninte va de e igentligen men skriver för jag e onykter å älskar ac dc....skit samma lycka till rock n rollTa bort detta så fort du kan(linde va?).....ber om ursäkt.....haha nä det här får va kvar! Junior VM i hockey såklart!Men va fan va det som hände när det va 3 minuter kvar!!! SataniPerkile. Citera
mike85 January 6, 2010 Report January 6, 2010 jaha kört redan men iaf har någon hört talas om folkets hus i blomstermåla??skit bra iaf Måmga av de "gammla" vet vad jag menar.....eller Citera
mike85 January 6, 2010 Report January 6, 2010 känns som att jag gjort bort mig totalt nu men som sagt.......de ska vara lite personligare Citera
Recommended Posts