bege January 8, 2010 Report January 8, 2010 Idag köpte jag ännu en Mustang Skall bli kul att bygga en från grunden och gå till orginalet och se hur det skall vara..Kanske kommer byggbilder från detta med 92903235_1.jpg[/attachment:2zoy9gvr]92903235_2.jpg[/attachment:2zoy9gvr] Citera
ste January 9, 2010 Report January 9, 2010 Alltid skoj med projektrådar du slipper ju laga rost iaf Citera
Tobias CMC1505 January 9, 2010 Report January 9, 2010 Ey !Vart köpte du den?Det är ju min bil på bilden. Citera
bege January 9, 2010 Author Report January 9, 2010 Ey !Vart köpte du den?Det är ju min bil på bilden. Den köpte jag på Tradera. Hämtade den igår och han som sålde den sa"vad du än gör så bygg inte den". Det är en samlarmodell som bara ökar i värde. Men det är klart den skall byggas likadan som orginalet. Projekttråden limmet och som ste sa jag slipper ju all rost Citera
Tobias CMC1505 January 9, 2010 Report January 9, 2010 Den köpte jag på Tradera. Hämtade den igår och han som sålde den sa"vad du än gör så bygg inte den". Det är en samlarmodell som bara ökar i värde. Men det är klart den skall byggas likadan som orginalet. Projekttråden limmet och som ste sa jag slipper ju all rost Haha, det var som fasen. Dyr? Kanske jag kan bjuda över?Du kör ju bara nytt skit nu så den gamla modellen borde du sälja vidare till mig. Citera
bege January 9, 2010 Author Report January 9, 2010 Den köpte jag på Tradera. Hämtade den igår och han som sålde den sa"vad du än gör så bygg inte den". Det är en samlarmodell som bara ökar i värde. Men det är klart den skall byggas likadan som orginalet. Projekttråden limmet och som ste sa jag slipper ju all rost Haha, det var som fasen. Dyr? Kanske jag kan bjuda över?Du kör ju bara nytt skit nu så den gamla modellen borde du sälja vidare till mig. Nej du har inte råd det är en samlarbil och mycket dyr. Vet du vad jag gjort idag?Jag har kört både ny och gammal i snön inge bra med 275 sommardäck det bara spinner! Citera
Tobias CMC1505 January 9, 2010 Report January 9, 2010 Nej du har inte råd det är en samlarbil och mycket dyr. Vet du vad jag gjort idag?Jag har kört både ny och gammal i snön inge bra med 275 sommardäck det bara spinner! Jäkla skit då ! Och av någon anledning så hade jag fått för mig att du sålt din -71a. ? Haha, skoj skit. Körde lite innan renoveringen förrförra året, med M+S däck. Spann bara ÖVERALLT.Men kul. God helg påre ! Citera
Recommended Posts