lope January 16, 2010 Report January 16, 2010 Satt och surfade lite och hittade några coola Mustang reklam snuttar på You Tube.Mycket nöje : Ok, det får väl räcka för denna gången.See you later ! from Lope Citera
lope January 17, 2010 Author Report January 17, 2010 Du glömde en.Kanske den bästa Jag glömde inte den, utan hade för mig att länken låg uppe redan ?annars håller jag med dig detta är nog den bästa, jag menar Steve Mcqueen i Bullitär ju en tungt vägande anledning att man äger en Mustang (ja plus attfarsan hade en 65:a 1966 när jag var 8 år,det satte sina spår!!!) näst bäst är nog den här : men den ligger ju uppe sedan tidigare. Annars gillade jag Shelby GT 500 i Tysklandreklamen skarpt NU LÄNGTAR MAN TILL VÅREN, LOPE Citera
pools January 22, 2010 Report January 22, 2010 näst bäst är nog den här : NÄST BÄST??? Den ÄR den bästa!!! Får nästan tårar i ögonen av den! Citera
Alabama Grill January 23, 2010 Report January 23, 2010 näst bäst är nog den här : Det där är vad jag kallar bra reklam Citera
lope January 24, 2010 Author Report January 24, 2010 Efter ytterligare grävande i denna skatt som YouTube utgör kan jag inteundanhålla Er dessa guldkorn: http://www.youtube.com/watch?v=BlJLtqhBEtw&feature=related /Lope Citera
Recommended Posts