February 6, 201015 yr comment_86927 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6554830.abBlir nog ingen pizza denna helgen
February 6, 201015 yr Author comment_86974 Eller blir det rökskade rea imorgon ?Grabber4 everhehe nä de tror jag inte.De fick låta de brinna ner längs marken.Har ingen bild på skiten.Skulle vara kul å vet vad ett par pizzabagare har för försäkring Tur att jag inte tittar djupt i flaskan ikväll.Vad skulle jag gjort i morgon när magen skriker efter en fet pizza.Jag hade nog inte varit körklar heller
February 7, 201015 yr comment_86979 Eller blir det rökskade rea imorgon ?Grabber4 everhehe nä de tror jag inte.De fick låta de brinna ner längs marken.Har ingen bild på skiten.Skulle vara kul å vet vad ett par pizzabagare har för försäkring Tur att jag inte tittar djupt i flaskan ikväll.Vad skulle jag gjort i morgon när magen skriker efter en fet pizza.Jag hade nog inte varit körklar heller Nä, vem är körklar i imorgon, tur vi har 11 pizzeror i Eslöv.
February 7, 201015 yr Author comment_87013 Vet inte riktigt vad de va som tog sig.De kanske blev en felbeställning på fredagskvällen å någon hungrig jäkel ville "ge igen lite"
February 7, 201015 yr Author comment_87081 mike du får öppna en pizza mittemot folkan haha.Tusan vad deg man skulle fått in i denna storstad