Jump to content

Salubilar på hemsidans första sida......


Guest my little pony

Recommended Posts

Guest my little pony

Är det fritt fram för alla att sätta ut salu bil på hemsidans första sida????

Eller ska annonsen flyttas till forumets sida för bilar säljes????

Kanske nått för nån moderator......

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Är det fritt fram för alla att sätta ut salu bil på hemsidans första sida????

Eller ska annonsen flyttas till forumets sida för bilar säljes????

Kanske nått för nån moderator......

MVH "my little pony"

"Säljes" annonsen på första sidan är ju inte direkt en säljes annons utan en rolig grej/update från landet i väst, som många mustangfantaster är intresserade utav. Alltså en Mustang 2007 som fått motor och drivlina från en Lamborgini :) Men visst om någon utav våra besökare väljer att köpa den så bjuder vi på den annonsen :roll:

Link to comment
Share on other sites

Nej, vi skall inte annonsera ut bilar på första sidan, Det var jag som lade in nyheten om Lamborghinin/Mustangen i tron att det skulle vara lite lustigt. Så här års händer det inte så mycket på mustangfronten så då försöker jag hitta lite nyheter från Internet för att det skall hända någonting på förstasidan.

Men är den allmänna uppfattningen att detta är fel, dumt och korkat så slutar jag naturligtvis med det. :roll:

Jag får väl säga till mig själv som Moderator i så fall :crazy:

mvh

Link to comment
Share on other sites

Nej, vi skall inte annonsera ut bilar på första sidan, Det var jag som lade in nyheten om Lamborghinin/Mustangen i tron att det skulle vara lite lustigt. Så här års händer det inte så mycket på mustangfronten så då försöker jag hitta lite nyheter från Internet för att det skall hända någonting på förstasidan.

Men är den allmänna uppfattningen att detta är fel, dumt och korkat så slutar jag naturligtvis med det. :roll:

Jag får väl säga till mig själv som Moderator i så fall :crazy:

mvh

Låt det vara kvar, det är roligt, intressant och lyser upp förstasidan - där det normalt sällan händer något. En unik situation - så låt oss vara lite positiva.

Mao - bra initiativ!

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej moderator Mats...Jag försökte också vara lite rolig.....men det kanske inte va så bra....

Men jag håller med dig så här års går allt hem eller inte.....

Självklart kör på.....det är ju den lovliga tiden vi väntar på...alltså att få köra våra bilar igen...

Personligen skulle jag nog inte vilja ha den anabola clone mustangen... jo om jag hade pengar till o bygga nått sånt ....men tyvärr så mycket dollar har man ju inte...men vad gör det när man har en jävligt bra fru.....

Väl mött på vägarna o träffar i sommar MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Det är lugnt, jag tar inte illa vid mig :)

Men när ämnet ändå är uppe: Vad är den allmänna uppfattningen om hemsidan? Och då framför allt de sidor som är gemensamma för hela klubben. Vad är bra och vad är dåligt? Är den någon som upplevt någon skillnad under hösten? Är det någon som bryr sig om att titta eller är det raka vägen till forumet?

Som bakgrund kan jag berätta att vi (Daniel Linde, jag och några till) lagt en hel del jobb på att fräscha upp sidorna. Mycket av jobbet vi gjort fram till nu syns inte direkt utåt utan har snarare varit bakom kulisserna. Bland annat att göra det lättare för dem som sköter regionssidorna.

När det gäller nyhetsflödet så försöker jag att publicera nyheter med jämna mellanrum men tiden räcker inte till när familj och jobb skall ha sitt. Problemet när man jobbar ideellt med en websida är att många användare vant sig med nyhetsflödet från websiter som t.ex. Aftonbladet.se och Automotorsport.se som har bemannade redaktioner dygnet runt - lite svårt att matcha dem....

Men som sagt, kom gärna med kommentarer så vi kan förbättra våra sidor. Blir ni allt för kritiska tar jag på mig silikontröjan så rinner det av med en gång. Fler detaljer om vilka förändringar vi gjort och vad som är på gång kommer i nästa nummer av Mustang Forum.

mvh

Mats

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej moderatorer o alla andra medlemmar i CMC..........Som svar till Mats o Co

Jag tycker nog själv att det har blivit mycket bättre drag i forumet efter data craschen...

Och det beror nog tror jag på att det blev några fler som intresserade sig för forumert som t.ex Linde som fick förtroende o hjälpa till ....vad jag har för mig att jag har läst tidigare....

jag har säkert glömt nån men det spelar ingen roll.....det är ungdomarna som ska fram

o köra detta framtidens medel för att att prata med världen direkt nu.....

Men för fan glöm inte bort oss......som har hållt ihop det här tidigare......

Alltså på analog tid.........nu är vi på en roligare tid.......digitaltid.....

MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hallelulja :clap:

Tilläggas kan att statistiken för forumet ser fin ut :)

Hittils i Februari fram till idag har 1773 unika besökare vart in på forumet.

Med i snitt 550besökare/dag!!!

Och det kommer med all säkerhet att stiga ytterligare! Det ser man klart i kurvan! :wave:

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Hej Linde....Jovisst är det positiva siffror...

Men du glöm inte bort att innan data craschen behövde du inte registrerare dig för att komma in på detta forum......

Hur många är musse ägare tror du???.. Idag???

Det nyfikna folket som inte har musse har ju i ett måste till att registrerare sig.......

Vi är i dagsläget 2500 medlemmar i CMC............

Men titta på forumets medlemsantal så är det över 5000 st forumsmedlemmar idag....

Jag vet också att det finns mustangägare som inte är medlem i mustangklkubben.........

Jag tycker nog det är på ett gott o ont......att det inte är spärr på forumet mot utomstående...forumregistrering.......

Självklart tycker jag vi kan ha nedlemskap inom forumet med typ TACS o mm klubbar..

Hoppas ni förstår.......MVH "my little pony"

Link to comment
Share on other sites

Hej Linde....Jovisst är det positiva siffror...

Men du glöm inte bort att innan data craschen behövde du inte registrerare dig för att komma in på detta forum......

Hur många är musse ägare tror du???.. Idag???

Det nyfikna folket som inte har musse har ju i ett måste till att registrerare sig.......

Vi är i dagsläget 2500 medlemmar i CMC............

Men titta på forumets medlemsantal så är det över 5000 st forumsmedlemmar idag....

Jag vet också att det finns mustangägare som inte är medlem i mustangklkubben.........

Jag tycker nog det är på ett gott o ont......att det inte är spärr på forumet mot utomstående...forumregistrering.......

Självklart tycker jag vi kan ha nedlemskap inom forumet med typ TACS o mm klubbar..

Hoppas ni förstår.......MVH "my little pony"

Sen finns det ju dom dær Ytlendingene :lolno:

John

Link to comment
Share on other sites

Guest my little pony

Jo jag glömde ER goa norrmän o kvinnor övriga från världen.........

självklart så ska ni in på vårt FORUM.........

Vi ska ju ha kul ihop....

Men det vore nog kul med om de som registrerade sig skrev mer om var de kom i från..mm

Hoppas ni förstår ....VAD JAG MENAR............

mvh "MY LITTLE PONY"

Link to comment
Share on other sites

Hej Linde....Jovisst är det positiva siffror...

Men du glöm inte bort att innan data craschen behövde du inte registrerare dig för att komma in på detta forum......

Hur många är musse ägare tror du???.. Idag???

Det nyfikna folket som inte har musse har ju i ett måste till att registrerare sig.......

Vi är i dagsläget 2500 medlemmar i CMC............

Men titta på forumets medlemsantal så är det över 5000 st forumsmedlemmar idag....

Jag vet också att det finns mustangägare som inte är medlem i mustangklkubben.........

Jag tycker nog det är på ett gott o ont......att det inte är spärr på forumet mot utomstående...forumregistrering.......

Hoppas ni förstår.......MVH "my little pony"

Hej hej,

Vad jag vet så är det samma krav nu som innan kraschen, för det är då inget som jag ändrat. Och jag vill minnas att det va så. För loggade man inte in kunde man inte läsa svar på trådar man följde. *tror*

Edit: Jag kollade upp detta, det va exakt lika innan :) dump_2010_02_13.JPG[/attachment:38fasg57]

Antal medlemmar på forumet är inte så intressant då inte alla dessa är aktiva, vilket syns på de dryga 1700 unika besökare/februari hittils. Dessa siffror är däremot helt korrekta. Det är exakt antal besökare. Även om de inte loggat in. Och sen jag tog "över" har det registrerats 113 medlemmar.

Fast jag förstår ändå inte riktigt vad du vill få fram? Ursäkta om jag e seg, men jag försöker verkligen förstå :)

// Danne

Link to comment
Share on other sites

Hallelulja :clap:

Tilläggas kan att statistiken för forumet ser fin ut :)

Hittils i Februari fram till idag har 1773 unika besökare vart in på forumet.

Med i snitt 550besökare/dag!!!

Och det kommer med all säkerhet att stiga ytterligare! Det ser man klart i kurvan! :wave:

Inte så konstigt :P Det är ett jäkligt bra forum detta.Man får hjälp till så gott som allt man undrar över å alla är trevliga.

Väldigt bra stämning här å det är säkert många som gillar denna vildhäst utan att just äga en

:thumbup::thumbup::P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...