Jump to content

toyota avalon??


galanz

Recommended Posts

hejsan

har otrohetsfråga........:P

Är det ngn som vet ngt om toyota avalon av nyare snitt....skulle det gå regga en sån i sverige samt hur får man tag i reservdelar till en udda bil som den??

tycker det är en underbra bil o är sugen på en sån framöver....men mig veterligen finns ingen här ännu....

Link to comment
Share on other sites

haha.....jo hur de ser ut vet jag....har haft en sån som hyrbil 1 månad tvärs genom USA.......egentligen en förlängd camry med drivlina från lexus.......280hk sugmotor v6 :)

kanske inte snyggast men absolut bekväm snabb rymlig!

är mest ute efter om det går reg besikta en sån eller om det blir problem då ingen sån e reggad sen tidigare......sen hur får man tag i reservdelar?? importerar grufman usa delar åt andra märken på order???

Link to comment
Share on other sites

haha.....jo hur de ser ut vet jag....har haft en sån som hyrbil 1 månad tvärs genom USA.......egentligen en förlängd camry med drivlina från lexus.......280hk sugmotor v6 :)

kanske inte snyggast men absolut bekväm snabb rymlig!

är mest ute efter om det går reg besikta en sån eller om det blir problem då ingen sån e reggad sen tidigare......sen hur får man tag i reservdelar?? importerar grufman usa delar åt andra märken på order???

Det går nog att få loss delar från toyota. Kanske tar lite längre tid, men det funkar nog.

Köp min förlängda Town Car istället, 04 med extra allt. Ligger på blocket. :)

Link to comment
Share on other sites

haha jo jag har slängt ett getöga på den...men fel läge just nu köpa 6m limo.......tror inte town car har den solida driftsäkra toyota kvaliten..... kan ju ha fel :roll:

town car känns mer ball än förnuftig

jag har just bytt till en avensis av äldre årsmodell som ska få tjänstgöra till ev avalon (explorer 2006- känns aktuellt åxå) inhandlas.....toyota tok...

jag gillar toyota bmw saab o mustang....vet inte vad de har gemensamt men... haha!

Link to comment
Share on other sites

haha jo jag har slängt ett getöga på den...men fel läge just nu köpa 6m limo.......tror inte town car har den solida driftsäkra toyota kvaliten..... kan ju ha fel :roll:

town car känns mer ball än förnuftig

jag har just bytt till en avensis av äldre årsmodell som ska få tjänstgöra till ev avalon (explorer 2006- känns aktuellt åxå) inhandlas.....toyota tok...

jag gillar toyota bmw saab o mustang....vet inte vad de har gemensamt men... haha!

förra veckan hade vi en 01ans town car inne som gått 800 000km... solid kvalitet?

Link to comment
Share on other sites

Inga problem att importera en sadan, finns aven mangder till salu i Tyskland!

Helt OK bil faktiskt, fick en sadan som hyrbil for ett tag sen och den gar riktigt tyst och mjukt. Ofta mycket valutrustade ocksa!

Link to comment
Share on other sites

såg det fanns 2 bilar till salu i tyskland...om det nu är en mängd vet jag inte :roll:

vad jag e ute o far efter om bilprovning säger ajja bajja eftersom ingen importat den förut......extra intyg o sånt????

de e ju inte så billiga/snygga men det e fantastisk komfort o prestanda...

Link to comment
Share on other sites

såg det fanns 2 bilar till salu i tyskland...om det nu är en mängd vet jag inte :roll:

vad jag e ute o far efter om bilprovning säger ajja bajja eftersom ingen importat den förut......extra intyg o sånt????

de e ju inte så billiga/snygga men det e fantastisk komfort o prestanda...

Jag hittade 22 :?:

Nagon maste ju vara den forsta ;)

Skamt asido, finns den i Tyskland och det finns Dekra intyg pa den sa ska det inte vara nagra bekymmer. Enklast ar att kolla direkt med bilprovningen!

Bara att jamfora md Ford Flex, Scion xB mm, dom togs in "privat" och gick alldeles utmarkt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...