Ralen March 19, 2010 Report March 19, 2010 Tänkte lägga ut fler bilder men jag vet inte om ................??? Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 19, 2010 Report March 19, 2010 Hej.Självklart så skall du och alla andra som har MUSTANGoch är medlem i CMC lägga ut bilder på den här eller på ämnet för motsvarande årsmodell som man äger, lägg ut så mycket du bara kan vi är många nyfikna Citera
Ralen March 19, 2010 Author Report March 19, 2010 Jag har in någon Mustang än men jag hoppas att jag säljer min 3 MC då kommer jag med en Musse cab till våren.Men jag har en ny kompis och jag har tagit många bilder på hans gammla Factback 68 som är helt ny ?.nu( All plåt utbytt till 99% Tak dörrar karos mm mm.mm ja nästan allt har han bytt (nästan ) PS Är det ingen som vill köpa min MC Citera
mikeo cmc 748 March 19, 2010 Report March 19, 2010 Jag har in någon Mustang än men jag hoppas att jag säljer min 3 MC då kommer jag med en Musse cab till våren.Men jag har en ny kompis och jag har tagit många bilder på hans gammla Factback 68 som är helt ny ?.nu( All plåt utbytt till 99% Tak dörrar karos mm mm.mm ja nästan allt har han bytt (nästan ) PS Är det ingen som vill köpa min MCJo jag vill köpa den om det är en billig tidig 90-tals Honda Shadow som jag kan bygga om till bobber Citera
Ralen March 19, 2010 Author Report March 19, 2010 Ja en mc är Honda Shadow 90 eller 91 ?men om den är billig vet jag inte den kostade 35,000 när vi köpte den och den har väl rullat kanske 200 mil på 2 år kanske Citera
mikeo cmc 748 March 19, 2010 Report March 19, 2010 Ok ja det är lite utanför min budget när jag ändå ska sätta kapen i den direkt. Citera
Recommended Posts