March 25, 201016 yr comment_89239 Har beställt H 13 bi xenon 4300 K undrar om nån provat ?Mvh micke Report
March 25, 201016 yr comment_89241 1-1TM78-RWD4BJNR.jpg[/attachment:d1rbs12o]Så blev det på min. Bi-Xenon 8000K Kört med 2½ år nu ingen som bråkat på mig. Funkar klockrent.Du kommer bli nöjd Report
March 25, 201016 yr comment_89275 är det några problem att montera pga den där ljusboxen? eller xenon kanske drar mindre ström?ska hämta ut en h13 sats imorrn även en h11 till dimmljusen!MvH Alex Report
March 25, 201016 yr comment_89277 Det är inga problem.Du tar styrströmmen från ena lampsockeln.Sen tar du matarspänningen från batteriet.Så det blir ingen högre belastning än med vanlig lampa. Tom mindre.Du ser enkelt som fan Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.