April 2, 201015 yr comment_89727 På mina fälgar (20" Foose) sitter ventilen så långt in att det är "omöjligt" att komma åt och pumpa med en vanlig pump som finns på de flesta mackar. Någon som vet om det finns en adapter eller liknande som gör det möjligt att komma åt ventilen? //Håkan
April 2, 201015 yr Author comment_89738 Har kollat Biltema och Mekonomen men hittar inget där. Du menar att det är större chans hos däckfirman? Biltema har en rak förlängare, men jag måste ha en vinklad sådan. Tack för tipset.//Håkan
April 2, 201015 yr comment_89739 Jag kolla lite snabbt på "Svenska Pang" hemsida som jag vet är detaljist till däckfirmor och där fanns en massa olika varianter.Exempelvis denna http://svepang.se/product.asp?product=390Så hos en välsorterad däckfirma så har dom garanterat det du behöver
April 3, 201015 yr comment_89766 Japp sådan i böjbar gummi har jag ventilen kan sitta var som helst o hur som helst .
April 3, 201015 yr comment_89768 Har kollat Biltema och Mekonomen men hittar inget där. Du menar att det är större chans hos däckfirman? Biltema har en rak förlängare, men jag måste ha en vinklad sådan. Tack för tipset.//HåkanMc firmor har alltid. Där finns problemet alltid på bakhjulen;)
April 4, 201015 yr Author comment_89798 Har kollat Biltema och Mekonomen men hittar inget där. Du menar att det är större chans hos däckfirman? Biltema har en rak förlängare, men jag måste ha en vinklad sådan. Tack för tipset.//HåkanMc firmor har alltid. Där finns problemet alltid på bakhjulen;)Super, då skall problemet snart vara löst.En annan fundering - lufttrycket, åker på Dunlop däck med 30 profil bak och 35 fram, 3 Kg runt om ?// Håkan