Antebkvist April 3, 2010 Report April 3, 2010 HejSäljer nu min mustang 74 som är skattad och besiktad. OBS renoverings objekt.Det primära felen att köra är att lådan inte lägg i högsta växeln när den är kall (C4lådan) men när den e varm så går de utan problem. Samt även hardeyskivan och tanken behöver bytas.Det är en lång väg att få denna bil snygg. Mycket på bilen är inte orginal b.la mattorna i bilen.Vid intresse så maila mig.Sen har jag en uppsjö med delar;Armstöd till dörrar 2Avgasrör komplett 2 pipigt 1Backspegel 1Backspegelhållare? 2Baklycktor 2Baksätes dyna 1Batteritillbehör? 1Bladfjäder extra blad 4Bromsoljebehållare m. pump 1Bromsoljefördelare 1Bromsstag trumbroms 1Bromstrummor 2Bränslepump elektrisk 1Bränsletank tillb, avluftningsrör? 1Bränsletanksband (långa) 1Dimljus 2Diverse Metalldelar Diverse Metalldelar/skruvar Dörrinredning 2Elhiss motor till fönster 2Gas wire 1Gaspedal 1Grenrör komplett 1Gångjärn 1Gångjärn till baklucka 1Gångjärn till dörr 1Huv öppnare 1Huvhållare 1Inredning 2Inredning 1Instrument panel 1Instrument panel 1Kränghämmare 1Kylare 1List 1List till vänster bakruta 1Lister krom Lister vita Luftkonditionering del 1Lycktor detaljer 2Lysen sidobaklampor 2Lås, Baklucka 1Metalldel 2Motorfästen 2Motorfästen 2Navkapslar 4Packningssats till V6 1Panel 2Rattstångstätning 1Registreringsskylt 1Registreringsskylts lampa 2Relä 1Relä 1Solskydd 2Spolarvätske Behållare 1Spolarvätske Behållare 1Startmotor 1Styrled okänd 1Stötdämpare 2Sugklocka 1Torkar arm 1Tändspole 1Vakumamplifier 1SAMT även en dragkrokVid intresse så mailar jag bilder och berättar mer om skicket.Bkvist@gmail.com Citera
Recommended Posts