evert cmc1622 April 4, 2010 Report April 4, 2010 Min kompis Gregg Adler bor i Santa Ana CA, ringde till mig för några helger sedan. Vänta tio minuter så ska du få prata med Steve Saleen sa han.Telefonen ringde och Steve var i luren på andra sidan jordklotet.Man trodde inte att det var han.Han hade en utställning i Irvine på sina bilar.Fick en autograf som Gregg fixade till mig.Gregg tog lite bilder när jag pratade med han.Ett minne för livet.Trevligt att ha sådana kompisar.Jag har en av hans Saleen Mustanger. Citera
LasseS April 6, 2010 Report April 6, 2010 Steve Saleen Jag grämer mig fortfarande för att jag för 5 år sedan INTE köpte en 91 Saleen cab i Tyskland som var till salu för ca. 30" kr och som gått 10" mil Citera
evert cmc1622 April 6, 2010 Author Report April 6, 2010 Steve Saleen Jag grämer mig fortfarande för att jag för 5 år sedan INTE köpte en 91 Saleen cab i Tyskland som var till salu för ca. 30" kr och som gått 10" mil Tycker själv att Steve Saleen gör snygga Mustanger!! Citera
Recommended Posts