pekka April 28, 2010 Report April 28, 2010 hej undrar om det är någon som vet hur man kopplar om så man kan ha dimmljusena i alla lägen vill köra med parkering o dimmljus Citera
MOS April 28, 2010 Report April 28, 2010 Här finns lösningen:http://www.allfordmustangs.com/Detailed/40.shtmlPå min 95:a jag hade tidigare gjorde jag denna omkoppling just för att kunna köra med parkeringsljus och dimljus utan halvljus. /MOS Citera
pekka April 29, 2010 Author Report April 29, 2010 ok som ja förstår det så kan jag tex koppla jorden till tex siggutaget där igemter och få dom och fungera därigenomär inte så jättehaj på eng Citera
tobson September 14, 2012 Report September 14, 2012 ok som ja förstår det så kan jag tex koppla jorden till tex siggutaget där igemter och få dom och fungera därigenomär inte så jättehaj på engNej,nej!Inte ciggjord Men jag kopplade idag enligt beskrivning på min -98 GT å det funkade perfekt:DGlädjen är att man har dimljusautomatik numera!Inga andra lampor fram eller bak (som ej heller behövs enligt lag) är tända!Samtidigt kan jag ha positions-hel eller halvljus(om jag vill)samtidigt!Kanon! Tack!!!:lol: Citera
Recommended Posts