WilleNemo May 10, 2010 Report May 10, 2010 Jag fick inte min mustang gt roush godkänd vid registreringbesiktningen idag!Jag hade beställt ett bullerintyg för en vanlig mustang gt (DEKRA), vilket inte godkändes!Så nu måste jag ha tag i ett intyg för en roush modell! Finns det någon som vet hur jag får tag på ett sådant, för jag vet att det finns roush godkända i sverige!? Citera
*Micke* May 10, 2010 Report May 10, 2010 Hej!Ring och hör med Simon Warg. han kanske vet ?? han fixade Dekra åt mig.http://www.wargtrading.com/070-9387993 Simon/Micke Citera
Chili May 11, 2010 Report May 11, 2010 Wargtrading annonserar också på blocket om att de ordnar intyg:http://www.blocket.se/ostergotland/Inty ... w=3&last=1 Citera
WilleNemo May 11, 2010 Author Report May 11, 2010 Micke!Du har en vanlig gt va, ingen roush? För jag kunde inte använda bullerintyget för en vanlig gt.. =/ har ett sådant nämligen! Citera
*Micke* May 11, 2010 Report May 11, 2010 Ja det är en GT. Men tänkte att han vet nog om det finns, eller går att få fram ett intyg./Micke Citera
Ashley Helena Terese May 11, 2010 Report May 11, 2010 Warg Trading är Seriös, MYCKET SERIÖS. Simon Warg ligger bakom! Jätte schysst o göra affärer med! Köpte min Musse av honom förra året.Så du lär nog kunna beställa ett korrekt bullerintyg därifrån:) Citera
WilleNemo May 11, 2010 Author Report May 11, 2010 Ok, det låter tryggt! Jag hoppas han kan få fram ett intyg som gäller för en kompressor matad v8 Va har du för motor på den som du köpte av Wolf? MVH Citera
evert cmc1622 May 11, 2010 Report May 11, 2010 Jag fick inte min mustang gt roush godkänd vid registreringbesiktningen idag!Jag hade beställt ett bullerintyg för en vanlig mustang gt (DEKRA), vilket inte godkändes!Så nu måste jag ha tag i ett intyg för en roush modell! Finns det någon som vet hur jag får tag på ett sådant, för jag vet att det finns roush godkända i sverige!?Vad stod där på titlen på Mustang GT eller? Hade samma problem med min Saleen där stod det Mustang Gt.Fick låna en Kompis original Mustang GT avgasystem vid första besiktnigen.Dom godkände inte iheller bullerintyget,men behövde inte nytt bullerintyg. Citera
Ashley Helena Terese May 11, 2010 Report May 11, 2010 Ok, det låter tryggt! Jag hoppas han kan få fram ett intyg som gäller för en kompressor matad v8 Va har du för motor på den som du köpte av Wolf? MVHHar en vanlig 4,6 l v8 Citera
WilleNemo May 12, 2010 Author Report May 12, 2010 Ok, ja för det är ju avgas kraven som är så hårda! Får kolla upp om det går att byta så! Citera
Recommended Posts