ricnil1205 May 24, 2010 Report May 24, 2010 Hej!Har köpt en Mustang GT cab 07:a och undrar om ngn av er vet ett bra medel man kan använda för att behandla cabben. Den är ju av vinyl. Skulle vilja hitta en behandling som både mjukar upp (om det finns) och impregnerar så den avvisar vatten.Ngn som testat ngt? Citera
Corvette May 24, 2010 Report May 24, 2010 jag gick till en båttillbehörsfirma då jag hade cab och inhandlade medel där Citera
Guest my little pony May 24, 2010 Report May 24, 2010 Hej alla....när jag hade min -95 musse med svart cab så köpte jag vinylspray på Jula o sprayade flödigt o torkade in det när det varblött kanske ibland gjorde så 2 ggr för att det inte skulle bli flammigt.... cabben blev som ny och det var jätte bra som impregnering.....vatten blev bara som droppar på cabben .....Lycka till.... MVH "my little pony" Citera
matsberg May 24, 2010 Report May 24, 2010 Har någon tips hur man tvättar och underhåller en tyg-cab?När jag hade vinyl-cab så behadlade jag den med glycerin, störtbra./Mats Citera
ricnil1205 May 26, 2010 Author Report May 26, 2010 Lovely - tack för alla snabba svar. Nu ska det fixa sig! Citera
Recommended Posts