stjernberg May 25, 2010 Report May 25, 2010 Var på Mantorp park och körde streetrace fredagen 21/5,MK 5100 hade arr,201 m utan tidtagning.Jag tänkte inte köra alls men testade iallafall......sen körde jag nog 15 repor!!!!!! MVH Stjernberg. Här finns bättre bilder http://www.5100.se/index.php/galleri.ht ... y&catid=64 Citera
stjernberg May 25, 2010 Author Report May 25, 2010 Ja Johan det kan man nog säga,skitkul trots för hög utväxling och enhjuls-drivning .I Juli är det 402 m och tidtagning med 5100,då kommer du och kör oxå va ??? MVH Stjernberg. Citera
Tomas Stein CMC 1966 May 28, 2010 Report May 28, 2010 Gick det bra ? Fick du några vettiga tider ? Nu när du har tränat så kanske du kan piska han som har köpt diff och bytt utväxling .Vi får se i sinom tid så kanske ladyn också vågar sig ut på strippen om man inte får möjlighet att köpa sig någonannan herrjösses maskin // TomasP.s jag hade velat komma men det kom en massa andra saker ivägen tyvärr D.s Citera
stjernberg May 28, 2010 Author Report May 28, 2010 Hej Tomas,det var ganska halt men kul ändå,ingen tidtagning den här gången.Näe honom hänger jag nog inte med!.Klart du ska köra med ladyn nästa gång!! .MVH Stjernberg. (På torsdag är det banracing/drifting igen) Citera
Recommended Posts