Elbbiv May 30, 2010 Report May 30, 2010 HejNågon som vet var man får tag på koldioxidutsläpps intyg, det verkar som att alla direktimporterade bilar dras över samma (stora) kam när det gäller den koldioxidbaserade fordonsskatten. Citera
Elbbiv May 30, 2010 Author Report May 30, 2010 Jojo, det är så när man har bråttom .Det gäller min Mustang GT Conv 2006. Citera
Daniel Linde May 30, 2010 Report May 30, 2010 Sökte runt lite.Kan det finnas något här: http://cms.dekra-services.de/se/se/index.php?id=75Sen har du denna tråd på forumet ang GT500ans felaktiga CO2 värde.viewtopic.php?f=19&t=18413&hilit=koldioxidDär finns en mail till Denise. Hon kan nog hjälpa dig.Ett annat sätt kan också vara att ringa till Grufman.Mitt tips. Ring eller maila till Denise på BIRF. Hon vet nog.Ska du bråka om skatten antar jag ? Det gör du rätt i.// Danne Citera
Elbbiv May 31, 2010 Author Report May 31, 2010 Tack Daniel, jag hittade en annan tråd och det verkar som min skatt stämmer då Citera
Recommended Posts