elboy cmc 388 July 21, 2010 Report July 21, 2010 Någon som kan rekommendera något typ av nya framljus/lyckor till mustangen eller har ett par snygga ligger över & kan sälja dess ? Citera
galanz July 22, 2010 Report July 22, 2010 köp orginal så passar de......absolut snyggast dessutom. Citera
mrv8 August 23, 2010 Report August 23, 2010 RockAutoBetala 35 dollar per st för minna och fick nya lampor med på köpet. Passa hur fint som helst.Köpte även nya blinkers positionsljusen brevid strålkastaren betala 17 dollar styck för dom.Sen blir det lite frakt, moms, tull. Men fortfarande sjukt billigt man kommer undan.Lycka till.MvhMrV8 Citera
BUSET August 24, 2010 Report August 24, 2010 jag hade covers (helt svarta) på min! grymt snyggt tyckte jag,dock kan lacken repas en aning om man tar av o på hela tiden! polisen o bes gillar INTE men trots det blev jag aldrig stoppad av den blåvita bilen för dom trodde antagligen att det va orginal ok,ett konkret tips! om du köper nya så vill jag rekommendera svagt tonade lyktor,det är OK plus snyggt! Citera
macattac August 24, 2010 Report August 24, 2010 Någon som kan rekommendera något typ av nya framljus/lyckor till mustangen eller har ett par snygga ligger över & kan sälja dess ?Jag ha köpt sådana här...http://cgi.ebay.com/ebaymotors/99-00-01 ... ear%3A2003 Citera
Recommended Posts