Jump to content

Nyfiken på en sak


Gtttggg

Recommended Posts

Hur många California Special finns det i vår klubb? Nån som kanske har siffrorna eller kan bara uppskatta? Då menar jag både gamla och nyare modeller. Shelby etc finns det här och var i landet men hur är det med CS? Såvitt jag vet finns det ingen sådan modell i region västkusten om man bortser min bil. Rätta mig gärna om det inte stämmer.

Link to comment
Share on other sites

Då har vi alltså 3 st GT/CS + min bil i västkust-regionen hittills. Svider det att din lillebror har häftig bil och du har ingen, Magnus? Såg annonsen på din bil för ett tag sen förresten.

Alabama Grill har snygg bil. :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Bilen har stått still i garaget hela sommaren helt orörd. Har inte haft tid till nått :(

Om det tröstar, så här är en annan i samma situation. :wave:

Borde man kanske sälja sin verksamhet, och ägna sej åt hobbyn istället? Så gör man ju "In America".

Link to comment
Share on other sites

Bilen har stått still i garaget hela sommaren helt orörd. Har inte haft tid till nått :(

Då har du den alltså kvar. Varför annonserade ut den i våras?

Var less på allt med bilar att göra. Blev dock inte bättre efter ha pratat med så många sk kallade bilhandlare :evil: 95% av Sveriges manliga befolkning verkar vara det........... Och dom har haft dom har ägt och dom känner blaaa blaaa blaaa blaaa

Link to comment
Share on other sites

Blev dock inte bättre efter ha pratat med så många sk kallade bilhandlare :evil: 95% av Sveriges manliga befolkning verkar vara det........... Och dom har haft dom har ägt och dom känner blaaa blaaa blaaa blaaa

Känner igen det där....man blir sååååå trött... :evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Var less på allt med bilar att göra. Blev dock inte bättre efter ha pratat med så många sk kallade bilhandlare :evil: 95% av Sveriges manliga befolkning verkar vara det........... Och dom har haft dom har ägt och dom känner blaaa blaaa blaaa blaaa

Jag känner också igen det men du totalrenoverade din bil om jag minns rätt från intervjun i End of summer-filmen. Då förstår jag man kan bli less. Själv var jag less på skruva (har inte dokumenterat antal timmar i garaget men det blev hel del) och föredrar att köra istället.

Link to comment
Share on other sites

Min kompis Thore som har köpt en Saleen.Hade en California special innan.Blev såld till Mjölby.Vet inte om han är med i klubben.Det var en svart cabriolet.

Om ägaren i Mjölby har kvar svarta cabben, är han med i klubben eller kommer säkert gå med. Se i klubbtidningen tex hur många som har gått med på senaste tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...