mhdin September 10, 2010 Report September 10, 2010 Hallå dår jag är på jakt efter nytt knutkors.Vet inte vad för sort jag letar efter.Har en 65A med 351w 4vxl toploaderlåda Torino bakvagn. Har provat 5 olika inget passar.Finns ett nummer på ena sidan (9493J UC) o. en beteckning på andra sidan.( M ) ( B-W ) Så ser det ut nån som har en ide eller vart man kan söka.Tacksam för alla uppslag.Micke Citera
CMC 1061 Berra September 10, 2010 Report September 10, 2010 Lättast är att ta med dig ditt gamla till någon som säljer jänke delar. Annars får du mäta dia metern på kopparna, sedan mäta tvärs över på båda ändarna. Hoppas förklaringen gick hem. Berra Citera
mhdin September 11, 2010 Author Report September 11, 2010 Lättast är att ta med dig ditt gamla till någon som säljer jänke delar. Annars får du mäta dia metern på kopparna, sedan mäta tvärs över på båda ändarna. Hoppas förklaringen gick hem. BerraTackar Berra!Jag får göra så, trodde eller hoppades man kunde söka nånstans på nummret.Kollade Hansens hemsida Jisses vad många varianter det fanns. Micke Citera
MartinR May 26, 2020 Report May 26, 2020 Hej gammal tråd men ja undrar om du fick tag i nått knutors ? Jag är nämligen på jakt efter likadant knutkors fast till Bobcats... Med vänlig hälsning, Martin Citera
Recommended Posts