lestat April 11, 2003 Report April 11, 2003 en del av er har ju hört mitt strul med att få tag på intyg på motorbytet... kommer just från typbesiktningen.... UTAN ANMÄRKNING!!!!! inte ens en påpekning på nåt!!den berömda kvarnstenen runt halsen har släppt!!!! Såååååååå Glaaaaaaad!!!!!!! Citera
lestat April 14, 2003 Author Report April 14, 2003 ....tillslut så kontaktade jag en kompis kompis som jobbar som besiktningsman, och förklarade mitt dilemma.... på nåt sätt (vet ej hur) så fixade han fram ett på några dagar.sedan var det inga problem. Citera
Bullen April 29, 2003 Report April 29, 2003 Jag skall in och typa min på Fredag.....och jag hämtade den i Måndags men det var nu eller i juli......hoppas jag hinner bli klar med allt. Citera
lestat April 30, 2003 Author Report April 30, 2003 Jag skall in och typa min på Fredag.....och jag hämtade den i Måndags men det var nu eller i juli......hoppas jag hinner bli klar med allt.*Håller tummarna*Lycka till Bullen!... o välkommen som Mustangägare ni har nog garanterat lite bättre "cruising-väder" än härvaknade upp i morse med över en dm nysnö... hur kul är det?!?! Citera
Bullen May 5, 2003 Report May 5, 2003 Bläääää .... Visste inte om att pos.glasen måste vara vita.....så det var vad jag fick på typningen.....in igen bara.....sen hade jag otur med ...kylningen till lådan börja läcka på deras ny städade golv haha Så ett par nya glas och rätt delar till handbroms anordningen och en ny fin slang till lådkylningen så är jag fit för fighting igen. Citera
lestat May 5, 2003 Author Report May 5, 2003 GRATTIS!! jooo, så små smällar kan man ta, det är ju inte hela världen... värre vore ju om de skulle vägra godkänna motorn :wink: Citera
Recommended Posts